Apps, goodiebags og fedtefedtefedte

Det er fascinerende, hvordan Vinsvin bliver ved med at modtage invitationer til selv de mest skramlede begivenheder. Men det er også hurra-agtigt. For i dag har vi fået en særligt skramlet en af slagsen. Kom, og oplev Hardys nye sommelier-app. HAHAHAHA. HA. HA. HAHAHA. HA. Nej, hvad sagde du lige der? Altså, sagde du virkelig Hardys sommelier-app? LOLKØR og OMG. Det er kommunikationsbureauet Holm, som står bag denne vidunderherlige spam-invitation, hvor alle bloggerkodeordene er opfyldte. LOL.

Papirøen
Gratis vin og mad
Goodiebag
"... og tak for i dag"

KØØØØR på betalt blåggahreklame og en mulepose i genbrugsbomuld fyldt med fedtefedtevin og firfarvetrykte coorporate-flyers. Hvem deltager i sådan noget? Altså, sådan helt uden ironisk distance og generel lede (ved sig selv)? To timer fyldt med pseudosmil, svage skriveevner og ikke mindst masseproduceret skrammelindustrivin. Triste vinbloggers unite!

Nårh, du har ikke set invitationen endnu. Sårrræj. Den er lige her:


Og så har jeg slet ikke harceleret over selve app'en endnu. O. Og så et M. Og så et G. Hallå, hallå, hallå, hvilket bare lidt vinkyndige menneske ville stole på en app udviklet af en kæææææmpe maskinpark?

"Hmmmm. Jeg er fra Randers byråd. Jeg skal have frikadeller i aften. DOOH! Hvad mon jeg skal drikke til? Hov, jeg downloader da lige Hardys vin-app, så jeg kan finde ud af det perfekte match til perfid smålighed og penicillinpumpet svinekødsnationalisme." Hahaha. Og vupti, app'en har svaret. Du skal selvfølgelig drikke noget syrah på tilbud i Føtex. Hov, den vin er da fra Hardys. Igen?! Hmmmm. Spøjst. Men kørkørkør alligevel.

Den app har jo helt objektivt set ingen troværdighed. Som når Jyllands-Posten skriver en kvindelig OG socialdemokratisk statsministers eftermæle. Hahahaha. Det er så sørgeligt. Hvor mange vinblåhggare har tænkt sig at skrive om det? Masser. MAAAASSER. Det er jeg bare helt sikker på. "Hardys hjælper dig med vin til maden" som overskrift. Clickbait FT-motherfucking-W!

Er det egentlig ikke sjovt, at vinbloggere er de mindst kritiske skribenter (hahaha!) i verden, når de ingen redaktionschefer, bestyrelser eller andre overordnede douchebags har at forholde sig til? De kan skrive hvad som helst. Tænk dig om. Og det er sjovt at skrive hvadsomhelst. Meget sjovere end at skrive lallepositivt om Hardys, ik'? Og alligevel ender de med at skrive, at Lidl har sygt meget god bårdåx.

Inden du smutter i vrede over, at jeg lige har stavet bordeaux "bårdåx", så skal du lige se den her. Jeg har lavet et diagram, for hælvate. Og ja, det banker afsted på den gamle svovl-stereotyp, som jeg egentlig prøver at holde mig fra, fordi det i længden er dødkedeligt. Jeg kan fandme også godt lide Rayas, din vilde troller. Men her er det da meget sjovt:


Er det forresten ikke sjovt, hvordan Hardys og Roagna cirka er lige gamle? LOL på diversitet i forretningskoncept. Roagna lever fortsat efter devisen "Roagna non si cambia mai", mens Hardys udvikler apps?! Kør på apps med mere fad. Hahaha. Hvor mange rådne australske druer kunne man egentlig kassere for prisen for en app, et app-lancerings-blogger-koncept på Papirøen og en masse trykte flyers? Ingen ved det. Ingen bloggere vil vide det.

0 comments:

Post a Comment

Du er meget velkommen til at kommentere på dette indlæg. Også hvis du er vred, men helst hvis du ler.