Markedsføring af vin

Det er sgu ret sjældent, at man falder over en god reklame for vin. Okay, det er generelt sjældent, at man falder over en god reklame, men markedsføring af vin virker til at være særligt kedeligt. Det handler nærmest udelukkende om pris og Parker-point. Og så har vinavisen selvfølgelig smidt 6 milliarder stjerner efter samtlige vine i alle annoncer med vin. Giver de nogensinde dårlige karakterer?

Derudover ligner nærmest alle annoncer for vin, at de er lavet i Word ... med lukkede øjne. Det har Philipson selvfølgelig gjort en dyd ud af – og fred være med det –, men behøver alle de andre vin-annoncer være så slatne, upersonlige og generiske? Næ.

Vinsvin har lavet en  række annoncer for vores røde vin fra La Grapperie. Sådan kan man nemlig også gøre det. Og Julie tegner for sygt!







1 comments:

Lessrof said...

Underbara annonser. Hur får man tag på vinet? Det här vill vi prova!

Post a Comment

Du er meget velkommen til at kommentere på dette indlæg. Også hvis du er vred, men helst hvis du ler.