Føtex og service

Som jeg skrev i sidste indlæg, blev jeg ganske trist, da jeg opdagede, at min Chianti Classico havde prop. Jeg havde sådan glædet mig til at smage den - ikke mindst fordi Niels skrev, at 06-årgangen var rigtig god. Så selvom jeg havde smidt kvitteringen ud, så drog jeg ned i Føtex og fortalte om min ulykke i håb om at få en ny flaske.

Og Føtex f*cking brillerede! Der blev ikke engang spurgt om en kvittering, blot om jeg ville have en ny flaske eller pengene tilbage. Jeg ville jo rigtig gerne have en ny flaske, så den gik jeg bare ned og hentede. Da jeg så kom tilbage til service-kassen, så fik jeg sgu også pengene tilbage. Da jeg så spurgte, hvorfor hun gav mig penge tilbage, når nu jeg havde fået en ny flaske, så svarede hun bare, at det var god service.

Det er ikke god service. Det er helt vildt god service, og jeg er meget, meget imponeret. Føtex har helt sikkert fået en fast vinkunde! Og jeg skal nok smage vinen snart, så du også kan drage ned og investere i den.

1 comments:

Andreas B said...

Og hermed er bloggens formål nummer 3 (gratis, god vin) vel på en måde og i et vist omfang opfyldt. Tillykke! Det gik hurtigt.

Post a Comment

Du er meget velkommen til at kommentere på dette indlæg. Også hvis du er vred, men helst hvis du ler.